Agencja reklamowa kojarzy się z branżą kreatywną, z nowoczesnością, najnowszymi trendami. Dlatego też biuro firmy powinno to odzwierciedlać. Lepiej jest postawić na coś oryginalnego, co nie każdemu będzie się podobało, niż na coś zachowawczego i nudnego, co będzie odstraszało klientów. W końcu jak nie mamy pomysłu na wnętrze, to dlaczego mielibyśmy je mieć na kampanie reklamowe?
Tapety ścienne w nowej odsłonie
Same gołe ściany się nam nie podobały. Obrazki malarskie czy fotografie nie były dla nas. Rozglądaliśmy się za różnymi szablonami malarskimi, fototapetami czy naklejkami na ścianę, ale nic nie wpadło nam w oko. Szablony były zbyt mało widoczne i wzory się powtarzały, fototapeta zbyt odwracała uwagę, za to naklejki były głównie dla dzieci. W końcu ktoś pomyślał, że może zwykła tapeta by się sprawdziła. Podobno są teraz jakieś nowoczesne wzory i materiały dzięki czemu nie jest to papierowa, nietrwała tapeta, tylko coś bardzo fajnego. Przeglądaliśmy oferty tapet. Najbardziej w oczy rzuciły się nam tapety ścienne rasch. Wzory były ciekawe, ale jednak wyglądały elegancko i profesjonalnie. Idealnie dla agencji reklamowej. Tapeta nie musi być położona w całym pomieszczeniu tylko może się znajdować na jednej ze ścian. Dzięki temu ta ściana będzie zwracała na siebie uwagę i można postawić coś tam ważnego np. nagrody za kampanie reklamowe. Zdecydowaliśmy się na geometryczne, nowoczesne wzory i intensywne kolory. Na pewno nie da się koło nich przejść obojętnie.
Dobrze że jednak wybraliśmy tapety ścienne. Dzięki temu nasza agencja reklamowa prezentuje się oryginalnie i stylowo, a za aranżację wnętrza nie zapłaciliśmy dużo. Teraz wiemy, że tapety to dobre rozwiązanie, w które warto inwestować. Nie straszne jest im nawet wylewanie kawy czy czyszczenie przez sprzątaczkę.