Stacjonarny sklep z meblami- jak promować?

Stylowe, trwałe i piękne meble to produkty, które zawsze będą się cieszyły zainteresowaniem pewnej grupy klientów. Są to osoby stawiające na jakość i mające fundusze, by taki rodzaj towaru zakupić. Biorąc pod uwagę grupę docelową dla swojego sklepu z produktami, takimi jak meble kolonialne, trzeba zastanowić się między innymi nad lokalizacją sklepu stacjonarnego oraz sposobami promocji. Handel stacjonarny, choć musi konkurować ze sprzedażą w sieci jest nadal dobrze trzymającym się biznesem. Dlaczego?

Sprzedaż stacjonarna i jej plusy

Przede wszystkim chodzi o to, że klient może produkt dokładnie obejrzeć na żywo. Klientom kupującym meble indyjskie może tym bardziej na tym zależeć, ze względu na cenę produktów. Ponadto na zamówienie nie trzeba czekać. Stoliki kawowe czy inne detale można mieć praktycznie od ręki. Jak już zostało wspomniane, należy dobrze przemyśleć lokalizację sklepu oferującego na przykład łóżka drewniane z egzotycznego drewna. Najlepsze byłoby centrum dużego miasta i lokal w sąsiedztwie dużych korporacji, dobrych restauracji placówek zagranicznych firm. Tu towar znajdzie się blisko grupy klientów, do której ma trafić. Jednym problemem może okazać się zdobycie lokalizacji w takim miejscu oraz niezwykle wysoki czynsz. Jak promować stylowe meble egzotyczne? Z pewnością za pomocą ulotek czy też stojaków reklamowych, rozstawionych w okolicy miejsca sprzedaży. Można również zainwestować w reklamy przestrzenne i świetlne. To spory wydatek, ale skutecznie przyciągnie zainteresowanych.

Artykuł powstał przy współpracy firmy:

http://mandallin.pl/72-stoliki-kawowe-i-lawy