konfekcjonowanie etykiet

Samodzielne projektowanie etykiet w zakładzie spożywczym

Posiadanie własnej działalności w branży spożywczej to konieczność nieustannego podejmowania walki na rynku pełnym konkurencji. Co to znaczy dla profilu naszej działalności? Przede wszystkim by przetrwać, powinniśmy wykazać się przedsiębiorczością i pomysłowością w wymyślaniu rozwiązań mających zapewnić nam przewagę nad konkurencją. Jak mogą wyglądać takie przewagi?

Konfekcjonowanie etykiet tylko w przygotowanym do tego zakładzie

konfekcjonowanie etykietMożemy na przykład szukać dostawców oferujących lepsze ceny, niż ci najpopularniejsi, albo podpisywać specjalne umowy o współpracy z firmami zajmującymi się transportem. Nie twierdzimy też jednak, że pole do popisu jest nieograniczone – wszak charakter działalności często determinuje dostępne nam środki i zakres w jakim możemy zmiany przeprowadzać. Niekiedy pojawiają się jednak nawet pomysły, by samemu zacząć zaopatrywać się w etykiety cyfrowe i następnie drukować je na miejscu, by od razu używać ich do pakowania i oznaczania opakowań. Zapytaliśmy zatem specjalistę czy drukarka etykiet to dobra inwestycja dla firmy z branży spożywczej, chcącej się usamodzielnić. Według opinii eksperta nie jest to dobry pomysł, aby drukarka cyfrowa znalazła się w firmie nie dysponującej kadrą przygotowaną do obsługi tego typu urządzenia. Przede wszystkim konfekcjonowanie etykiet pochłonie sporo czasu i środków, a dodatkowo należy znaleźć pracowników specjalizujących się w tej branży.

 

Faktycznie dałoby się pominąć całe konfekcjonowanie etykiet, gdybyśmy mogli drukować je od razu na miejscu, natomiast koszty inwestycji w całą linię i urządzenia drukujące byłyby by niewspółmierne do odniesionych korzyści. Najlepiej zatem zostawić te zadania specjalistom.