torby reklamowe

Nietypowa kampania a worki na śmieci

Kampanie reklamowe zwykle kojarzą się z czymś ładnym, ekskluzywnym, wyjątkowym. Przecież klient nie kupi byle czego, więc trzeba mieć do niego odpowiednie podejście.

Torby reklamowe to również worki na śmieci, na których może widnieć reklama

torby reklamowe Pokazanie mu, że coś jest niesamowite musi się stać za pośrednictwem niesamowitych środków. Najczęściej wybiera się media głównego nurtu, czyli telewizję, internet, radio, czy prasę, bo dzięki temu nasza reklama dotrze do szerokiego grona odbiorców. Jednak są też inne rodzaje reklam, które też mają szeroki zasięg. Torby reklamowe z nadrukiem są obecne w prawie każdym sklepie, z wyjątkiem sklepów osiedlowych. Na nich zazwyczaj jest logo sklepu i jego hasła reklamowe. To jednak nie jedyna opcja. Łódzkie torby reklamowe mogą zawierać na sobie również reklamę produktów dostępnych w sklepie. Dzięki temu każdy kto minie jedynego klienta, który zrobił u nas zakupy może zobaczyć co jest atrakcyjnego do kupienia w naszym sklepie. Przydatne też mogą być opakowania foliowe, stosowane do pakowania ciast i ciasteczek, czy warzyw. One też mogą mieć nadruk reklamowy, choć nie będzie on tak skuteczny, jak torby, ponieważ zwykle te produkty wkładamy to innych siatek i nadruk na nich nie będzie widoczny. Nietypowa kampania mogłaby używać worki na śmieci. W końcu to produkt używany w każdym domu, a jego powierzchnia jest niewykorzystana. Skoro na workach do segregacji śmieci są informacje na temat tego co można, a czego nie można tam wrzucać, to czemu by nie umieścić tam jakiegoś hasła reklamowego? Worki na śmieci mogłyby stać się nietypową kampanią reklamową. Na pewno zwróciłaby ona uwagę wielu osób, ze względu na to, że jest to coś oryginalnego, niespotykanego, wcześniej nikt czegoś takiego nie robił.

Może umieszczenie reklamy jedzenia nie jest dobrym pomysłem, ale już środków czyszczących, czemu nie? Pasuje to do worków na śmieci i może być skuteczne.