filmy promocyjne

Filmy promocyjne – gdzie umieszczać?

Dobra reklama jest bardzo potrzeba każdej firmie. W końcu jak inaczej dowiemy się, ze istnieje jakiś produkt i można go kupić w sklepie X, albo że jest nowa usługa i można ją wykonać w salonie Y, jeśli nie przed reklamy? Istnieje raczej bardzo małe prawdopodobieństwo, ze kto z nas wpisze sobie ot tak jakąś przypadkową nazwę w wyszukiwarce internetowe i akurat znajdzie to czego szukał albo odkryje coś nowego.

Gdzie umieścić spoty reklamowe aby trafiły do odbiorcy?

filmy promocyjneTrzeba samodzielnie zadbać o to, żeby nasze filmy promocyjne były widoczne dla użytkowników i odbiorców. Jak to zrobić? Czym należy się kierować przy takich wyborach? Gdzie najlepiej jest umieszczać takie spoty reklamowe, żeby odniosły one swój zamierzony skutek? Na pewno trzeba się kierować tym, czego one dotyczą. Jeśli reklamujemy pręty stalowe to nie warto umieszczać takich reklam poza czasopismami i portalami z branży budowlanej. Nikt spoza tego sektora gospodarki nie zainteresuje się takimi prętami. Jednak jeśli reklamujemy nowy napój owocowy to śmiało możemy umieścić jego reklamę zarówno w mediach ogólnych i informacyjnych, jak i w specjalistycznych. Filmy promocyjne napoju są skierowane do wszystkich, grupa docelowa odbiorców nie jest jednoznacznie sprecyzowana, choć można ją zawęzić dla osób dbających o zdrowy styl życia, czy dla dzieci potrzebujących zdrowych, owocowych soków z witaminami.

Video marketing nie musi być obecny jedynie w telewizji, choć jest to naturalne medium reklamowe dla filmów video. Takie spoty reklamowe możemy umieszczać także na stronach internetowych, jak reklama wyświetlająca się na górze strony lub jako wyskakujące okienko, jednak ta druga opcja jest niepolecana, bo internauci jej nie lubią. Filmy reklamowe można także umieszczać na telebimach rozstawionych w mieście.